Mina Mål

Mina viktmål.

Högsta vikten - 12 April: 98.1kg
Vikt när jag startade på Xtravaganza - 26 April: 94.7kg
Målvikt: 60kg

Jag började på Xtravaganza den 26 April i år och vägde som sagt 94.7kg då. Jag är 172cm lång om någon undrar. Tänkte att jag skulle lägga upp mina vägningar på Xtravaganza här med hur min fettprocent och så förändras för varje gång :)

Mitt mål är att gå ner till 60kg, dvs totalt 38.1kg sen jag vägde som mest i våras. Jag går på helfart hos Xtravaganza just nu vilket innebär att jag inte äter något annat än deras soppor. Plus att jag får dricka mineralvatten, te och kaffe. Men inget socker eller mjölk till mitt te eller kaffe. Tanken är väl att jag ska gå på helfart enda fram tills jag gått ner till mina 60kg och sen gå över på halvfart då man får börja äta vanlig mat igen. Men, man får gå på helfart i max 6månader, så har jag inte nått målvikten då så blir det att kämpa på halvfarten ett tag istället :)

XoXo/ Fridi


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: