Så jäkla typiskt mig...

.Kortet glömt.

Självklart så upptäcker jag att jag glömt mitt f&s kort påväg dit. Så vart att åka hem istället :(
Men går på gymmet ute i Ultuna eftermiddag istället, innan vi har värdträff där ikväll. Ska försöka mig på att springa lite på löpbandet idag också. Sprang igår och det gick åt helvetet... haha.

En gång i tiden sprang jag milen på ca 45min.
Igår när jag sprang vart de 1.5km på 9minuter, de var jag DÖD! Haha.
Men jag som träningsmål att orka milen på under 45minuter igen :)
Till 1/5-2012 ska jag klara det har jag bestämt.

Ska köra på samma hastighet på löpbandet nu tills jag orkar springa en mil på den. Har jag räknat rätt så kommer de ta ca 55min då. Sem när jag orkar springa en mil så ska jag börja träna för att förbättra tiden.
Kommer att öka tiden med 1minut varje vecka på löpbandet. Tror att de är ett bra sätt att gå tillväga :)

XoXo/ Fridi

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: