Vägning i eftermiddag, lite nervös

.Pirr i magen.

Och i eftermiddag var det vägningXtravaganza igen. Känner mig lite nervös för det om jag ska vara ärlig. Haha. Men vet att jag gått ner, har koll på min egna våg och den visade 84.2kg igår, men deras våg är mer avancerad och visar ju fett, muskelmassa och vattenandel i kroppen också. Då kan man verkligen se om man gått ner på rätt sätt eller inte.
Rätt sätt är man behåller muskelmassan och bara går ner i fettmassa, dvs ketos-fasen som är meningen att vi ska vara i under hela helfarten :)
Går man ur ketos så hamnar kroppen i svält och tar energi från musklerna och sparar fettet istället och det vill man INTE!

En bild från tiden innan jag vart en tjockis:


Tagen på mig den 14/10-2007.
Så de var alltså ca 3 ½år sen.
Men ska bli lika smal igen, det är mitt mål :)

XoXo/ Fridi


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: